Merhaba benim için önemli bir anımı sizinle paylaşmak istedim.
Bir akşam ailece yemeğimizi yedik mutfağı topladım ve salona geçtim küçük oğlumun'da uyku saati gelmişti odası'na gittik kitap okuduk ışığı kattım ama oğlumun karanlık korkusu olduğu için gece lambasını yaktım ve odadan çıktım.
Uykum gelene kadar biraz internet'te gezeyim dedim.gezerken Conbello'nun sitesini gördüm NANO teknoloji diyordu merek ettim inceleyim dedim çok şaşırdım çok ilginç şeyler vardı. Dışarıda renk değiştiren ve karanlıkta parlayan tişörtler vardı ilginç gelmişti oğlumunda karanlık korkusu vardı denemek istedim sipariş versem ne kaybederdim? hemen iki tişört sipariş verdim biri renk değiştiren biri'de karanlıkta parlayan tişörttü
İkinci gün kargom geldi oğlumla çok şaşırdık gerçekten'de çok ilginçti hemen renk değiştiren tişörtünü giydi balkona çıktı renginin değiştiğini görünce çok mutlu oldu.
akşamda yatarken karanlıkta parlayan tişörtünü giydi odasına gitti gece ışığı kapattık ve tişörtün üzerindeki desenler parlıyordu loş bir ışık olmuştu şaka gibi birşeydi oğlum bu tişört sayesinde karanlık korkusunu yenecek galiba dedim. Gece lambasını açmak istedim ama hayır kapatma anneciğim dedi ve oğlum CONBELLO sayesinde karanlık fobisini yendik.👍😃 teşekkürler CONBELLO
https://www.conbello.com

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Wholesale custom T-Shirt / Sweatshirt. We produced the highest quality Supima cotton fabric with meticulous craftsmanship. This T-shirt is for your customers who want high quality, fully organic and technological product. #tshirtdesign #wholesaleclothing #wholesaletshirts #streetfashion #fashionblogger #streetstyle #womensfashion #instastyle #styleinspo #newclothingline #clothingcompany #streetclothing #teeshirts #tshirtslovers #tshirtlife #tshirtshop #tshirtstore